Honda

DCT Şanzımanın Arkasındaki Tutku

Honda

Sürüş Keyfi

Yeni bir şanzıman ile yepyeni bir deneyim. DCT şanzımanın hikayesi, bir Ar-Ge mühendisinin “Sürücülerin, motosikletten daha fazla keyif almasını istiyoruz!” cümlesiyle başladı. Motosiklet severlerin Bu sözlerin ardından, bugüne kadar bir motosikletin sahip olduğu en ileri teknolojiyi kullanarak, yeni bir sürüş deneyimi sunan DCT icat edildi. DCT şanzıman ile Honda, dünyanın dört bir yanındaki motosiklet sürücülerine yepyeni bir deneyim sunuyor.

Honda

Geleceğin Motosiklet Deneyimi

DCT şanzıman, insanların motosiklete bakış açısını değiştiren devrim niteliğinde bir teknolojiyle tasarlandı. 2010 yılında Honda VFR1200F modelinde bir motosikletteki ilk çift kavramalı şanzıman kullanıldı. 2017’de Honda Motosiklet’in amiral gemisi olan Goldwing’de de DCT şanzıman kullanılmaya başlandı. Honda Ar-Ge mühendisleri, DCT şanzımanda olduğu gibi sürücüyü mutlu edecek her yeni teknolojinin öncüsü olmak için tutkularının peşinden gitmeye devam edecek.

Honda

Motosikletlere Özgürlüğü Sunan Teknoloji

DCT şanzıman, otomatik vites değiştiren ve manuel vitesin eşsiz hızlanma hissini yaşatan bir teknolojiyle tasarlandı. Hızlanma, viraj alma ve frenleme yaparken ortaya çıkan yoğun duygular, DCT şanzımanla birleşince benzersiz bir sürüş keyfine dönüşüyor. Motosiklet hakimiyetinin en gelişmiş hali, DCT ile hayat buluyor. Bu teknoloji, bir motosiklette aranan en temel şeyler olan sürüş keyfi ve hakimiyet gücünü sürücülere sunuyor.