Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Honda Akıllı Telefon Ses Kontrol sistemi nedir?

Honda Akıllı Telefon Sesli Kontrol sistemi (HSVCS), akıllı telefonunuzu ve motosikletinizi Bluetooth aracılığıyla birbirine bağlayarak, motosikletinizdeki gidon kolu düğmesini ve ses kontrol sistemini kullanarak akıllı telefonunuzu kontrol etmenizi sağlar. Honda RoadSync uygulamasını akıllı telefonunuza yükleyerek sistemi kullanabilirsiniz.

Honda RoadSync nedir?

Honda RoadSync, akıllı telefonunuzu ve motosikletinizi birbirine bağlayan ve Honda Akıllı Telefon Ses Kontrol sistemini kullanmanızı sağlayan bir akıllı telefon uygulamasıdır.

gplay.pngappstore.png

Honda RoadSync uygulamasında hangi fonksiyonlar var?

Honda RoadSync uygulaması, motosikletinizi kullanırken navigasyon, mesajlaşma, handsfree sesli aramalar, müzik ve mevcut konum ve varış noktası için hava durumu raporları gibi hizmetler sağlar. Motosiklet sürülmediği zaman kullanılabilecek fonksiyonlar da güncellenecektir.

Honda RoadSync'te ses tanıma özelliği var mı?

Evet var. Honda RoadSync'in ses tanıma özelliğini kullanmak için ses girişi/çıkış özelliği olan bir kulaklık kullanmanız gerekiyor. *iOS uygulaması için, iOS işletim sistem kısıtlamaları nedeniyle bazı ses tanıma özellikleri sınırlıdır.

Honda Akıllı Telefon Ses Kontrol sistemini kullanmak için neye ihtiyacım var?

Uyumlu bir motosiklete ve akıllı telefonunuza yüklenmiş Honda RoadSync uygulamasına ihtiyacınız var. Ayrıca motosiklet sürüşü için uygun bir Bluetooth kulaklık gereklidir. Detayları Honda servisindeki satış elemanına sorun.
* Ses tanıma özelliğini kullanmak için ses girişi olan bir kulaklığa ihtiyacınız vardır.

Hangi kulaklıklar uyumludur? Honda herhangi bir kulaklık öneriyor mu?

Akıllı telefonunuzla uyumlu kulaklıkları seçin. Detayları Honda servisindeki satış elemanına sorun.

Honda Akıllı Telefon Ses Kontrol sistemi ile uyumlu olmayan bir model satın aldım. Bu fonksiyonu daha sonra ekleyebilir miyim?

Bu fonksiyon daha sonradan eklenemez.

Honda RoadSync uygulaması hangi ülkelerde kullanılabilir?

Linki inceleyebilirsiniz ( https://global.honda/voice-control-system/ )

Hangi dilleri destekliyor?

Lütfen, Honda RoadSync uygulamasındaki gelişmiş ayar "Uygulama dili" bölümüne bakın. Sesli geri bildirim için desteklenen dil, akıllı telefonunuzun metin okuma motoruna bağlı. Honda RoadSync uygulamasındaki gelişmiş ayar üzerinden "Metin okuma dili" özelliğinin sesli geri bildirim dilini değiştirebilirsiniz.

Honda RoadSync uygulamasını nereden indirebilirim?

Honda RoadSync uygulamasını aşağıda gösterilen Google Play Store ya da App Store'dan indirebilirsiniz.

gplay.pngappstore.png

Honda RoadSync uygulaması hangi akıllı telefon modelleri/işletim sistemleri ile uyumludur?

Honda RoadSync uygulaması, Android 8.0 veya üstündeki ve Bluetooth BLE 4.2 veya üstündeki versiyonları gerektirir.Uygulamanın akıllı telefonunuzu destekleyip desteklemediğini kontrol etmek için, akıllı telefonunuzda gösterilen aşağıdaki simgeyi seçin.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)
* Uyumlu akıllı telefon modelleri, işletim sistemi güncellemelerine bağlı olabilir.
* Honda, tüm akıllı telefon modellerini test etmemiştir.
* Honda, Honda RoadSync uygulamasında güncellemeler yaparak uyumlu akıllı telefonların sayısını artırmayı planlamaktadır.

Honda RoadSync uygulamasını kullanmak ücretli mi?

Honda RoadSync'i indirmek ve kullanmak ücretsizdir.
* Honda RoadSync uygulamasına bağlı müzik uygulamaları ve akıllı telefon veri kullanımı için abonelik ücretleri uygulanabilir.

Bluetooth üzerinden nasıl bağlanabilirim?

Honda RoadSync uygulamasında bir kullanıcı adı ayarlamam gerekiyor mu?

İlk uygulama kullanımı için Google hesabınız veya Apple kimliğiyle giriş yapabilirsiniz.

Neden uygulamaya çeşitli izinler vermem gerekiyor?

Navigasyon, sesli arama, mesajlaşma ve müzik gibi bilgi-eğlence özellikleri için gerekli verilere ve fonksiyonlara erişmek ve bunları kullanmak için Honda RoadSync uygulamasına çeşitli izinler verilmesi gerekiyor. Gerekli izinlerin verilmemesi durumunda bu özellikler kullanılamaz. "Cihazın konumuna erişim" ile ilgili olarak "Her zaman izin ver" ayarını seçme gereğinin nedeni, akıllı telefon kilitli olsa bile Honda RoadSync uygulamasının arka planda çalışıyor olmasıdır.

Bluetooth bağlantısının kesilmemesi için ne gibi püf noktalar var?

Honda RoadSync uygulamasını kullanmadan Bluetooth'u doğrudan araca bağlamayın. Lütfen, uygulama üzerinden Bluetooth'u araca bağlayın.【iOS】 Ayrıca eşleştirme öncesinde kullanıcının cihazın araçla zaten eşleştirilmemiş olduğundan emin olun.

  • 1. Ayarlarda Bluetooth menüsüne gidin.
  • 2. Kullanıcının aracını bulun ve "i" düğmesine dokunun.
  • 3.“Bu Cihazı Unut” seçeneğine ve ardından iletişim kutusunda “Onayla” seçeneğine dokunun.

Aynı anda birden fazla akıllı telefon kullanılabilir mi? Kaç tane akıllı telefon bağlanabilir?

Motosikletinizin Bluetooth sistemine aynı anda bir akıllı telefon bağlanabilir. Motosikletinizin Bluetooth sistemine kayıtlı olmayan akıllı telefonları bağlamak için, önce motosikletin Bluetooth ayarlarını sıfırlayın.

Honda RoadSync uygulamasını kullanırken akıllı telefon ekranını görüntüleyebilir miyim?

Telefon Bluetooth üzerinden motosikletinize bağlıyken, ekrandaki güvenlik uyarısını onaylayarak akıllı telefonunuzun ekranını görüntüleyebilirsiniz.

Honda RoadSync uygulamasını kullanmak için gidon kolu düğmelerini nasıl çalıştırabilirim?

Honda RoadSync uygulamasının eğitim videosuna bakın.

Gidon kolu düğmesi uygulamayı çalıştırmıyor.

Lütfen önce Bluetooth bağlantısını kontrol edin.
TFT tipi motosiklette "Honda RoadSync modu" ve "Varsayılan Mod" olmak üzere iki tip gösterge modu bulunur. Honda RoadSync uygulamasına bağlandıktan sonra gösterge otomatik olarak "Honda RoadSync modu"na değişir. Gidon kolundaki sağ düğmeye uzun süre basıldığında "Varsayılan Mod"a geçilir. Gidon kolundaki sol düğmeye uzun süre basıldığında "Honda RoadSync modu"na geçilir. Bu işlemler uygulamadaki eğitim videosunda anlatılmıştır.

Akıllı telefonumu nereye koymalıyım?

Akıllı telefonunuzu düşürmemek ve güvenli çalışmasını sağlamak için telefonunu motosikletin üzerinde değil, yanınızda bulundurun. Akıllı telefonunuz Bluetooth vasıtasıyla kablosuz olarak bağlanır ve gidon kolu düğmesi ve ses kontrol sistemi ile çalıştırılabilir.

Hangi komutları ses tanıma özelliği ile kullanabilirim?

Varış noktalarını ve kişileri aramak ve mesaj yazmak için ses tanıma özelliğini kullanabilirsiniz. Sesli komut yoktur.

Hangi navigasyon uygulamaları destekleniyor?

【Android】Navigasyon, Google Haritalar ile destekleniyor.【iOS】Navigasyon hizmeti HERE Technologies tarafından sağlanıyor.

TFT ekranda adım adım navigasyon görüntüleniyor mu?

Güvenlikten dolayı, adım adım navigasyon görüntülenmez. Yön tarifi sesli geri bildirimle yapılır.

Arama yapmak için 3. parti uygulamalarını (WhatsApp, LINE vb.) kullanabilir miyim?

【Android】 Honda RoadSync uygulaması üzerinden arama yapmak için 3. parti uygulamalar kullanamazsınız. Varsayılan arama uygulamasını kullanarak arama yapabilirsiniz.【iOS】iOS sistem sınırlamaları nedeniyle arama yapma desteklenmiyor.

Ne tür mesaj uygulamaları kullanılabiliyor?

【Android】 Lütfen, gelişmiş ayarlarda "Desteklenen mesaj uygulamalarını seçin" bölümüne bakın. Yeni mesaj oluştururken sadece SMS destekleniyor. Desteklenen mesaj uygulaması ile gelen mesajınıza cevap verebilirsiniz.【iOS】 Lütfen, gelişmiş ayarlarda "Desteklenen mesaj uygulamalarını seçin" bölümüne bakın. iOS sistem sınırlamaları nedeniyle sadece alınan mesajları okuma özelliği bulunuyor.

Mesaj uygulamasının bildirim ayarını nasıl değiştirebilirim?

Mesaj uygulamasını Honda RoadSync uygulamasının gelişmiş ayar bölümünden değiştirebilirsiniz. Akıllı telefonunuzda yüklü olan tüm desteklenen mesaj uygulamaları, ayar seçeneklerinde gösteriliyor. Seçilen mesaj uygulamaları, sürüş sırasında gelen yeni mesajları size bildiriyor. Ne tür mesaj uygulamalarının kullanılabileceğini öğrenmek için gelişmiş ayarlarda bulunan "Desteklenen mesaj uygulamalarını seçin" bölümüne bakın.

Ne tür müzik uygulamaları kullanılabiliyor?

【Android】 Lütfen, gelişmiş ayarlarda "Müzik Kaynağı"na bakın.【iOS】iOS sistem sınırlamaları nedeniyle şu an için sadece Apple Music kullanılabiliyor.

Honda RoadSync uygulamasında kullanılan müzik uygulamasını nasıl değiştirebilirim?

【Android】Müzik uygulamasını Honda RoadSync uygulamasının gelişmiş ayar bölümünde "Music Source" üzerinden değiştirebilirsiniz. Akıllı telefonunuzda yüklü olan tüm desteklenen müzik uygulamaları, seçim olarak gösteriliyor.【iOS】iOS sistem sınırlamaları nedeniyle şu an için sadece Apple Music kullanılabiliyor.

Sesi kapatabilir miyim?

Gidon kolu kumandasındaki aşağı düğmesine uzun süre basarak sesi kapatabilirsiniz. Sesi açmak için bu düğmeye tekrar uzun süre basın.

Yolculuk Geçmişi nedir?

Motosiklet kullanılırken sürüş geçmişi, daha sonra tekrar bakabilmeniz için otomatik olarak kaydedilir.

Hangi fonksiyonları akıllı telefonun internet bağlantısı olmadan kullanabilirim?

İnternet bağlantısı olmadan akıllı telefonu ve motosikleti Bluetooth vasıtasıyla bağlayabilir, uygulama ayarlarını değiştirebilir, müzik çalabilir ve ses seviyesini değiştirebilirsiniz. Ancak, internet bağlantısı gerektiren fonksiyonlar çalışmaz.

Bluetooth'un otomatik olarak bağlanmasını durdurabilir miyim?

【Android】 Lütfen, Honda RoadSync uygulamasındaki gelişmiş ayarlarda "Bluetooth Otomatik başlatma"yı KAPALI olarak ayarlayın.【iOS】Otomatik Bluetooth başlatma ile ilgili herhangi bir ayar yok.

Dil ayarlarında "Geri bildirim dili" ile "Uygulama dili" arasındaki fark ne?

【Android】"Uygulama dili", ekranınızda görüntülenen dili ayarlıyor. “Geri bildirim dili”, sesli geri bildirim dilini ayarlıyor. Uygulamanın görüntüleme dili olarak mevcut olmasa bile geribildirim dili tercihiniz mevcut olabileceğinden, lütfen her iki dil ayarını da kontrol edin.【iOS】"Geri bildirim dili" ve "Uygulama dili" ile ilgili bir ayar öğesi bulunmuyor.

Uygulama sürümünü nasıl kontrol edebilirim?

【Android】Uygulama sürümünü Honda RoadSync uygulamasının "Gelişmiş ayarlar" bölümünden kontrol edebilirsiniz.【iOS】 Uygulama sürümünü Honda RoadSync uygulamasının "Hakkında" bölümünden kontrol edebilirsiniz.

Honda RoadSync uygulamasını nasıl kapatabilirim?

【Android】 Otomatik Bağlantı / Bağlantıyı Kes ayarı AÇIK (varsayılan: AÇIK) ise, motosiklet STOP edildiğinde ve Bluetooth bağlantısı sonlandırıldığında uygulama otomatik olarak kapanır. Uygulama ekranından kapatırsanız, lütfen Hızlı Ayarlar'dan Kapat'ı seçin.【iOS】 Uygulamada kapatma menüsü yok. Motosiklet STOP edildiğinde ve Bluetooth bağlantısı sonlandırıldığında uygulama otomatik olarak kapanır.

Ses yok.

Ses kapatıldı mı? Kapalıysa, gidon kolundaki aşağı düğmesine uzun süre basarak sesi yeniden açabilirsiniz.

Ses kısık.

Lütfen akıllı telefonun ve Bluetooth kulaklığın ses seviyesini kontrol edin.

【Android】 Sesli geri bildirim sesi diğer seslerden daha kısık.

【Android】 Sesi zaten %100'e ayarladıysanız ve uygulamadan gelen sesli geri bildirimi duymakta hala zorluk yaşıyorsanız, "Erişilebilirlik" telefon ayarları üzerinden akıllı telefonunuzun Metin okuma ses seviyesini artırabilirsiniz ("Metin okuma telefonunuzun ayarlarındaki arama çubuğundan "Konuşma sesini yükselt" öğesini bulun ve etkinleştirin). (ör. Pixel 4) Ayarlar > Erişilebilirlik > Metin okuma ses çıkışı > Tercih edilen motor > Konuşma sesini yükselt (açık/kapalı) öğesinin yanındaki Ayarlar ikonuna dokunun.

【Android】 Metin okuma çalışmıyor.

【Android】 Samsung akıllı telefonda, Samsung metin okuma motoru varsayılan olarak seçilmiş olabilir ve bunun nedeni bu olabilir. Lütfen ayarı Honda RoadSync uygulamasında değiştirerek bunun yerine Google metin okuma motorunu kullanmayı deneyin.

Ses tanımayı başlatmak için bip sesini duyamıyorum.

【Android】Lütfen akıllı telefon ses ayarlarından "Zil sesi"ni kontrol edin. Bip sesleri "Zil sesi" tarafından kontrol edilir ve diğer işlevler "Medya sesi" tarafından kontrol edilir.【iOS】Lütfen hedef aramak için metin girişini kullanmak üzere sistem sesini onaylayın.

Sesli yanıt sistemi çalışmıyor.

Samsung akıllı telefonda, varsayılan olarak Samsung sesli yanıt sistemi motorunun seçili olması buna sebep olabilir. Honda RoadSync uygulamasındaki ayarı değiştirerek Google sesli yanıt sistemi motorunu kullanmayı deneyin.

Ses tanıma seviyesi iyi değil.

Bu durum, aracı kullandığınız ortama bağlıdır. Ses tanımayı iyileştirmek için lütfen aşağıdan deneyin,
- Daha kısık bir sesle konuşmaya çalışın.
- Ses tanıma özelliğinin çalışmaya başladığını bildiren bip sesinden sonra konuşmaya çalışın.
- Dil ayarını kontrol edin ve konuştuğunuz dili ayarlayın.
- Rüzgar, kulaklığınızın mikrofonunu etkiliyor olabilir. Mikrofonun konumunu değiştirmeyi deneyin veya tam yüz kaskı kullanın.
- Mikrofonu iyi olan bir kulaklık kullanmayı deneyin.

Ses tanıma özelliğini başlatmak için bip sesini duyamıyorum.

Akıllı telefon ses seviyesi ayarlarında "Zil sesi seviyesi"ni kontrol edin. Bip sesleri "Zil sesi seviyesi" tarafından ve diğer fonksiyonlar ise "Medya ses seviyesi" tarafından kontrol edilir.

Ses tanıma özelliği çalışmıyor.

Aşağıdakileri kontrol edin:
-Google Assistant gibi diğer ses tanıma hizmetlerini deneyin.
-Bluetooth kulaklığınızın doğru bağlandığından ve mikrofonun etkinleştirildiğinden emin olun.
-Bluetooth kulaklığınızı ayırmayı deneyin ve akıllı telefonunuzun mikrofonu vasıtasıyla ses tanıma özelliğinin çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
-Ses tanıma performansı, sürüş sırasında rüzgardan etkilenebilir. Rüzgar gürültüsünü önlemek için tam yüz kask takmayı deneyin.

Mevcut konumumla ilgisi olmayan hava durumu bilgisi sesli okunuyor

“Navigasyonda” varış noktası ayarlanmış iken hava durumunu kontrol ederseniz, varış noktasındaki hava durumu size bildirilecektir. “Navigasyonu” iptal ederseniz, bulunduğunuz konumun hava durumu bildirilecektir.

Hava durumu bilgisinin yükleme işlemi tamamlanmıyor.

Akıllı telefonunuzun internet bağlantısının olduğundan emin olun. İnternet bağlantısının olup olmadığınızı görmek için ağ bağlantısı gerektiren diğer uygulamaları kullanmayı deneyin.

Navigasyon için sesli aramayı kullanırken “Sonuç yok” uyarısı alıyorum.

Varış noktası adı arama için geçerli olmayabilir. Başka bir varış noktası deneyin.

【Android】 Navigasyon hatası alıyorum.

【Android】Lütfen Android Ayarları > Uygulama > Google Haritalar Uygulaması adımlarını izleyin ve aşağıdaki adımları kontrol edin:

  • 1. "Bildirimler" > Tüm bildirimlerin açık olduğunu kontrol edin.
  • 2. "Pil" > "Kısıtlı" olmadığından emin olun.
  • 3. "Veri bağlantısı" > "Arka planda veri kullanımına izin ver" seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.

Ayrıca, Google Haritalar uygulamasının yeniden başlatılması için akıllı telefonunuzu yeniden başlatmanızı öneriyoruz.

Varış noktasını belirlemeye çalıştığımda neden bir navigasyon hatası meydana geliyor?

Google haritalar uygulamasının sürümünü 10.65.2 veya daha üstüne güncelleyin. Android işletim sisteminin 7.1.1 olması durumunda, navigasyon fonksiyonunun çalışmama ihtimali vardır. Lütfen Android işletim sistemi sürümünü kontrol edin ve sürüm 7.1.1 ise, lütfen Android işletim sistemini 7.1.2 veya üstüne güncelleyin.

Müzik çalamıyorum.

Lütfen Honda RoadSync uygulamasının ayarlar ekranında bir müzik uygulaması seçin ve müzik uygulamanızın arka planda çalışabildiğinden emin olun. Müzik uygulaması müzik çalmaya hazır değilse, müziği çalmak için müzik uygulamasını başlatın ve ardından Honda RoadSync uygulaması vasıtasıyla çalıştırın.

"Ağ yok hatası" oluştu.

Akıllı telefonunuzun internet bağlantısının olduğundan emin olun ve internete bağlı olup olmadığınızı görmek için ağ bağlantısı gerektiren diğer uygulamaları kullanmayı deneyin.

Uygulama dondu.

【Android】 Lütfen, uygulamayı "Durmaya zorla" yolunu deneyin. Durmaya zorlama prosedürü aşağıdaki gibi.

  • 1. Akıllı telefon uygulama listesindeki uygulama simgesine uzun basın.
  • 2. "Uygulama bilgisi"ni açın.
  • 3. "Durmaya zorla"yı seçin.

【iOS】Lütfen, uygulamayı "Durmaya zorla" yolunu deneyin.

【Android】 Honda RoadSync uygulaması araç çalıştıktan sonra otomatik olarak etkinleşmiyor.

【Android】

  • - Honda RoadSync "Autostart" ayarından emin olun[Ayarlar] > [Uygulamalar] > [Uygulamaları yönet] > [Honda RoadSync] [Autostart] > AÇIK
  • - Xiaomi veya Redmi akıllı telefonlarda bazı ayarların değişmesi gerekiyor [Ayarlar] > [Uygulamalar] > [Uygulamaları yönet] > [Honda RoadSync] > [Diğer izinler]
  • Lütfen, aşağıdaki 2 seçeneğin AÇIK olduğundan emin olun

    • ・Kilit ekranında göster
    • ・Arka planda çalışırken açılır pencereleri görüntüle

Honda RoadSync uygulaması çalışmıyor

Lütfen e-posta destek birimimizle iletişime geçin. contact@honda-roadsync.com

Sıkça Sorulan Soruları okuduğum halde sorunu çözemiyorum.

Lütfen e-posta destek birimimizle iletişime geçin. contact@honda-roadsync.com

Bir hata buldum

Lütfen e-posta destek birimimizle iletişime geçin. contact@honda-roadsync.com

Başka bir ülkeye taşınırsam ne yapmalıyım?

Lütfen uygulama desteğinin "İkamet ettiğim ülkemi değiştir" bölümünden ikamet ettiğiniz ülkeyi değiştirin.

Kişisel bilgiler motosiklette saklanıyor mu?

Motosiklette herhangi bir kişisel bilgi saklanmaz.

Motosikletimi sattığım zaman kişisel bilgilerimin sızdırılması ihtimali var mı?

Motosiklette herhangi bir kişisel bilgi saklanmadığından bilgileriniz sızdırılamaz.

Honda RoadSync uygulamasının hesap verilerimi nasıl silebilirim?

Lütfen uygulamadaki destek adresini kullanarak bizi bilgilendirin. ”Hesabı sil” öğesini seçerek hesabı otomatik olarak silme işlemini gerçekleştireceğiz.

Honda RoadSync uygulamasının hesap verilerimi nasıl ifşa edebilirim?

Lütfen e-posta destek birimimizle iletişime geçin. contact@honda-roadsync.com