BAYİLER
CRF 250 RALLY GENEL BAKIŞ
GENEL BAKIŞ
BAYİLER
HER AN HAZIR Hafif ve kullanımı kolay
GENİŞ MENZİL VE GÖSTERİŞ
BAYİLER

Tasarım DNA’sı doğrudan HRC CRF450 RALLY Dakar yarış motosikletinden alınan CRF250 RALLY piyasada bir ilke imza atmaktadır. Çöl koşullarında her an yarışmaya hazır gibi görünmekle kalmaz, aynı zamanda hafif, kullanımı kolay bir makineyi tercih eden sürücülerin gerçek macerayı deneyimlemelerini sağlar. İster dünyayı isterseniz de şehrinizi gezin, CRF250 RALLY her zaman tercih edilebilirdir.

Ön kısımda bulunan “yüzer” cam, grenaj ve radyatör kaplamaları rüzgâra karşı koruma sağlarken motosikletin kalan kısımları minimal MX tarzıyla gösteriş yapar. Göstergeler gibi asimetrik farlar da LED’dir.

Büyük yakıt deposu geniş bir menzil sağlar, yeni dijital panel ise yakıt göstergesini ve takometreyi içerir. Uzun süspansiyon hareket mesafesi ve yerden yükseklik mesafesi arazi kabiliyetini geliştirirken, daha geniş yüzer ön disk ve arka fren için kapatılabilen ABS özelliği ise durma gücü sağlar. EURO4 uyumlu motor, orijinal CRF250L’ye kıyasla yapılan revize edilmiş PGM-FI ve gaz kelebeği gövdesi, yeni hava kutusu, bağlantı borusu ve hafif egzoz gibi değişiklikler sayesinde önemli ölçüde azami güçle birleştirilmiş sağlam alt uç torkuna sahiptir.

FİYAT LİSTESİ
BAYİLER
TÜM FİYAT LİSTESİ
DAHA FAZLA GÜÇ
BAYİLER

CRF250 RALLY’nin 250cc sıvı soğutmalı, tek silindirli DOHC motorunun performansı alt uç tork, yüksek devir/dakika gücü ve doğrusal çıkışa odaklanmıştır. 18,2 kW azami güç, 8.500 dev/dak’da elde edilir ve 6.750 dev/dak’da 22,6 Nm azami torka ulaşılır.

PGM-FI, 38 mm gaz kelebeği gövdesiyle yakıt/hava karışımını besler ve doğrudan bağlantı borusu yoluyla hava kutusundan hava çeker. 115 mm çaplı egzoz susturucusu katalizör barındırır ve iki oda kullanır. Büyük delikli egzoz iniş borusu, motorun nefes almasına ve daha fazla güç üretmesine yardım eder. 

Motor, kompakt bir külbütör kollu supap takımı ve 76x55 mm çap ve stroklu silindir kapağı kullanır. Ofset silindir sürtünme kayıplarını düşürür. Piston molibden kaplama ve özel bir yüzey materyaline sahiptir. Yağ pompası, serbest yağın havalanmasını önleyen bir iç tahliye yapısı bulundurur.

CRF1000L Africa Twin’de kullanılanla aynı tasarım olan iki kanallı ABS standart olarak kullanılmıştır ve sürücüye arka kaliper için bu özelliği kapatma seçeneği sunar.

CRF250 RALLY’nin motoru EURO4 uyumludur.

RENKLER